Skoči na glavno vsebino

SLOVENSKA OBALA

V četrtek, 6. 10. 2022, smo se šestošolci in sedmošolci odpravili na ekskurzijo na Obalo. Ta izlet smo komaj čakali, saj so cel teden napovedovali toplo in sončno vreme.

Po dobri uri vožnje z avtobusom iz Branika proti Strunjanu smo na plaži pojedli malico. Videli smo tudi nekaj pogumnih kopalcev, ki so kljub jesenskim temperaturam zaplavali v hladni vodi. Ob 10. uri nas je že čakala vodička iz Krajinskega parka Strunjan in nas peljala na sprehod po krožni učni poti Strunjanskega klifa. Ustavili smo se pri Strunjanskem križu, kjer smo seveda morali posneti par fotografij, saj je bil pogled proti Mesečevemu zalivu prekrasen.

Naš dan se je nadaljeval z daljšim in hitrim pohodom iz Strunjana v Portorož. Ker so nas učiteljice precej utrudile, smo si ob prihodu na plažo morali privoščiti malico in pa seveda najboljši sladoled. Nekateri smo si nakopali težavo, saj so naše velike oči zahtevale 2 kepici slastnega sladoleda, mi pa vseeno nismo bili tako zelo lačni.

Avtobus nas je odpeljal še do Pirana, kjer smo obiskali akvarij. V Akvariju Piran smo si lahko ogledali okoli 140 različnih vrst morskih organizmov. Kljub temu, da so nam učiteljice pripravile tudi delovne liste, nam je 45-minutni obisk hitro minil, iskanje različnih morskih živali po akvariju pa je bilo zabavno. Nekateri učenci smo za konec kupili še spominek ali dva in se že prijetno utrujeni odpravili na avtobus, ki nas je v Branik pripeljal kmalu po 16. uri.

Nekaj utrinkov si lahko ogledate v naši GALERIJI.

TEDEN OTROKA

Vsako leto je prvi teden v oktobru namenjen otrokom. Letos je potekal pod geslom »SKUPAJ SE IMAMO DOBRO«.

V podaljšanem bivanju so v tem tednu potekale različne delavnice. Učencem smo želeli popestriti popoldan ter se imeti skupaj lepo. Izdelovali smo izdelke iz odpadnega materiala, imeli smo športne delavnice, glasbene in likovne delavnice. Učenci so ob izvajanju različnih dejavnosti uživali in se ob tem tudi učili.

Nekaj utrinkov si lahko ogledate v GALERIJI.

Marinka Rus

POSOČJE

V torek, 4. 10. 2022, so se osmošolci in devetošolci odpravili na ekskurzijo v Posočje. Najprej so se odpravili do Slapa ob Idrijci, kjer so ob vodenem ogledu spoznali življenje primorskega pisatelja Cirila Kosmača. Po ogledu njegove domačije, so se sprehodili do avtobusa, ki jih je odpeljal do Kobarida.

V Kobaridu so si ogledali Kobariški muzej, ki je posvečen Soški fronti, in se nato sprehodili na kostnico nad Kobaridom, kjer stoji Vojaški spomenik v čast italijanskim padlim vojakom. Ekskurzijo so zaključi so sprehodom do centra Kobarida.

Nekaj utrinkov iz ekskurzije si lahko ogledate v GALERIJI.

OBISK HIŠNIH LJUBLJENČKOV

V okviru tedna otroka smo z obiskom hišnih ljubljenčkov obeležili Svetovni dan živali. Obiskala nas je kratkodlaka muca Britanka z imenom Hajdi. Gospa Sara Petrič, sicer mama učenca Rafaela, nam je predstavila njen izvor, nego in prehranjevanje. Učenci so jo z zanimanjem poslušali in postavljali vprašanja na katera je z veseljem odgovorila. Učenca Julian in Anže sta  predstavila še paličnjake in vrtnega polža velikana. Vsak učenec je še nato povedal kakšno zanimivost svoje domače živali.

Nekaj utrinkov obiska si lahko ogledate v GALERIJI.

Učiteljici 1. razreda

INTERAKTIVNA UČNA POT

Pri učencih kombinacija učenja v učilnicah in v naravi vzbudi več radovednosti, zanimanja, motivacije in navdiha za raziskovanje in iskanje novih znanj. Narava ti ponuja multisenzorne izkušnje, doživljaje, poskuse in raziskovanja nasploh, gibanje v njej pa ima pozitiven učinek na zdravje, razvoj, koncentracijo in posledično na učenje.

Da bi učencem zagotovili takšno obogateno učno okolje, smo v 4. razredu s pomočjo mobilne aplikacije TeachOUT izvedli naravoslovni dan, kjer so učenci na zanimiv način spoznali, raziskovali in odkrivali naravoslovno učno pot »Od kala do vodnjaka«. Slednja omogoča širše razumevanje domače pokrajine, tj. Branika z okolico, kjer je nekoč skoraj vsaka hiša imela svoj vodnjak.

Gre za igro, namenjeno naravoslovni igri na prostem, ki na osnovi GPS lokacije učence vodi od točke do točke in jim sproti odpira vprašanja in naloge.

Dan dejavnosti se je začel v učilnici, kjer so pari dobili svojo tablico. Učenci so v aplikacijo vtipkali »kodo povabila«, katera je zagotovila, da so vsi pari istočasno sodelovali v igri. Igra se je začela z uvodnimi navodili in prikazano začetno lokacijo prve točke. Ko so se pari premaknili do prve lokacije, se jim je avtomatsko odprla prva znamenitost z naslovom, vsebino in sliko. Z najdeno lokacijo – skritim zakladom in pravilno rešenim izzivom, so si prislužili prve točke. Do vsakega naslednjega skritega zaklada so se učencem izpisala navodila za pot, izrisal zemljevid z lokacijo skritega zaklada, med njenim iskanjem pa so lahko spremljali svojo lokacijo na zemljevidu. Zmagal je tisti par, ki je odkril vse skrite zaklade in uspešno rešil čim več izzivov.

Dan smo zaključili v učilnici, kjer smo si ogledali končne rezultate parov in analizirali izpeljan naravoslovni dan. Ugotovili smo, da:

  • je bil način izvedbe pouka učencem zelo všeč;
  • so jim bili izzivi zanimivi, jim kratkočasili pot ter tako prehodili kar štirinajst kilometrov;
  • so ob prehojeni poti pridobili kondicijo.

Vsekakor je uporaba mobilne aplikacije TeachOUT v pouk vnesla svežino, omogočila učinkovitejše učenje, bolj kakovostno znanje, učence lažje pripeljala do želenega cilja ter nam na kreativen in simpatičen način omogočila aktivno metodo poučevanja. Tako kot je pestra narava in dogajanje v njej, takšno naj bo tudi naše poučevanje.

Marko Curk

Prihajajoči dogodki

Dostopnost