Skoči na glavno vsebino

Naša psihologinja Maja Pahor obvešča…

Pasavček

Učenci 1. in 2. razreda so tudi v tem šolskem letu sodelovali v projektu Pasavček, ki ga na nacionalni ravni koordinira Javna agencija RS za varnost prometa (AVP). Namen projekta je ozaveščati otroke in starše za dosledno in pravilno uporabo...

DNEVI GORIŠKE KNJIŽNICE

Dogodki v okviru Dnevov Goriške knjižnice na temo tehnika se bodo zvrstili med 27. in 31. majem 2024. PONEDELJEK, 27. maj 2024 E-vozila Bencin, kerozin, elektrika ali vodik? Pogovor o sedanjosti in prihodnosti svetovne...

Starejše objave

Izobraževalni dan o trajnostni energiji

V sredo, 6. 11. 2019, so na predmetni stopnji potekale izobraževalne delavnice z namenom, da približajo učencem obnovljive vire in učinkovito rabo energije na zanimiv in praktičen način. Izvedenih je bilo 5 delavnic:
1.      delavnica: Biomasa, kogeneracija in ločevanje odpadkov
2.      delavnica: Izolacija in prezračevanje z rekuperacijo (izkoristek odpadne toplote)
3.      delavnica: Sončna energija in sonce kot vir ogrevanja
4.      delavnica: Varčni porabniki in učinkovita raba energije
5.      delavnica: Vetrna energija in izdelava različnih vetrnic ter primerjava v proizvodnji elektrike

Izvajalcem se prav lepo zahvaljujemo, ker so nas veliko naučili.

GALERIJA

VESELI DECEMBER V PRVEM RAZREDU

Veseli december je spet tu. Z učenci smo začeli z okraševanjem učilnice. Izdelovali smo različne novoletne okraske za okrasitev smreke v učilnici.

Pred vhodom v učilnico 1. razreda smo sestavili smrečico iz papirja. Vsak je prispeval svoj delček in jo polepil s svetlečimi trakovi, zvezdicami in balončki.

Nad našimi ustvarjenimi izdelki smo bili navdušeni. Dogovorili smo se, da bomo naslednji dan okrasili še naš bralni kotiček. Na panoju bomo s slikami pričarali pravo zimsko veselje na snegu.

Mednarodni projekt Naša mala knjižnica

Prvi razred osnovne šole Branik je vključen v projekt NAŠA MALA KNJIŽNICA. Lanskoletni prvošolci so bili izjemno uspešni, saj so zmagali na tekmovanju za najdaljši bralni vlak. 16 učencev je skupaj zbralo kar 372 vagonov, kar je več kot odličen uspeh.

Tudi letos se trudimo, da bo naš bralni vlakec dolg, mogoče še daljši kot lanskoletni. Učenci so bralno aktivni. Vsakodnevno prinašajo vagončke s knjigami, ki so jih prebrali skupaj s starši. Vagone lepimo na steno učilnice, gre nam odlično.

Poleg bralnega vlaka projekt ponuja še druge aktivnosti in sicer:

  • Izmenjava knjižnega junaka in bralni nahrbtnik,

Izmenjava poteka tako, da junak (Sinji medvedek) skupaj z zvezkom in nahrbtnikom potuje od učenca do učenca. Vsak od otrok ima nahrbtnik z zvezkom in medvedkom doma en teden. Ko se teden izteče učenec prinese nahrbtnik v šolo, kjer pokaže zvezek, v katerega je napisal oz. narisal dogodivščine s Sinjim medvedkom in pripoveduje o doživetjih.

  • Literarno-likovni natečaji

Učenci po obravnavi določene slikanice narišejo oz. ustvarijo izdelek, ki se navezuje na izbrano literarno delo. Izdelek nato opremimo z vsemi potrebnimi podatki in ga posredujemo na naslov Naše male knjižnice ter tako sodelujemo v izbranem natečaju.

  • Bralni kotiček

Bralni kotiček je prostor v katerega se učenci zatečejo, ko si želijo miru, ko želijo listati knjige, jih prebirati in se družiti ob poslušanju in pripovedovanju različnih zgodb.

Vse aktivnosti znotraj projekta so na polno zaživele že v prvih mesecih šolskega leta. Otroci radi sodelujejo in tako na zabaven način spoznavajo kvalitetno književno gradivo ter pridobivajo osnove bralnega razumevanja. Nad projektom, pa so nedvomno navdušeni tudi njihovi starši.

GALERIJA

DAN ZDRAVE ŠOLE V 5. RAZREDU NA OŠ BRANIK

Na OŠ Branik smo letošnji dan slovenske hrane, ki ga obeležujemo tretji petek v mesecu novembru, organizirali kot naravoslovni dan v okviru projekta Slovenske mreže zdravih šol ter ga enotno poimenovali  »Dan zdrave šole«.

Dan smo pričeli s tradicionalnim slovenskim zajtrkom, pred katerim smo se pogovorili o pomenu zajtrka, kulturnem prehranjevanju ter prednostih uživanja lokalno pridelane hrane.

V 5. razredu smo nato nadaljevali s pripravo zdravega prigrizka in napitka. Učenci so v skupinah pripravljali sadne kroglice in sadno – mlečni napitek. Oboje so okrasili  in pripravili za razstavo.

Sledilo je sestavljanje jedilnikov za zdrave dnevne obroke v skupinah. Učenci so združili znanje pridobljeno pri pouku naravoslovja in gospodinjstva ter oblikovali uravnotežene jedilnike, ki so jih predstavili s plakati.

Tudi zaključili smo v zdravem duhu – s športnimi igrami v telovadnici, nato pa si še napasli oči ob ogledu stvaritev, ki so nastale v ostalih delavnicah. Le te so krasile našo šolsko avlo in nam vlivale občutek zadovoljstva po uspešno zaključenem dnevu.

V naslednjih šolskih urah smo še zapisali recepta za obe pripravljeni živili, ju natipkali v urejevalniku besedil Wordu ter opremili s sliko.

GALERIJA

Orodna vrstica za dostopnost